Doe jij aan lead nurturing? Zo niet, dan kost het je geld.
Je leads zullen sterven als een plant zonder water.
Het balen wanneer je hard werkt aan het verzamelen van leads, als ze vervolgens worden verwaarloost en op niets uitlopen.
Ik weet hoe je je voelt. Het is mij ook overkomen en ik snap het.
Om leads zoveel mogelijk te converteren naar klanten is het cruciaal om ze te voeden met relevante en waardevolle content.
Wist je dat er gemiddeld 7 contactpunten nodig zijn om een vreemde te converteren naar een betalende klant?
Tijdens deze reis moet een persoon jou, je reputatie en je aanbod leren kennen voordat hij/zij bereid is om een aankoop te doen.
Leads die effectief worden ge-nurtured, zorgen voor 20% meer verkoopkansen en doen 47% grotere aankopen dan niet ge-nurturede leads.
Dus, waar wacht je op? Begin met lead nurturing en voor je het weet heb je veel meer klanten en een hogere omzet.
Bedrijven die dit niet doen, verliezen meer deals.
Ze geven die deals aan hun concurrenten. Zo eenvoudig is het.
Doe jij aan lead nurturing?
Laat het me weten in de comments
Laat een reactie achter